1. Mikä on markkinoinnin tavoite?
Markkinoinnin tavoite on saada uutuus tuote Love Nature Raspberry yhtä suosituksi ja myydyksi kuin muut Love Nature- tuotteet. Tavoite on saada vuoden loppuun mennessä kasvatettua myyntiä 15 tuotetta/kk
2. Keitä asiakkaasi on?
Asiakasryhmäni koostuu enimmäkseen nuorista, 12-18 vuotiaat
3. Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?
Nuoret tarvitsevat monesti tehokkaita mutta myös hellävaraisia tuotteita ihon hoitoon, Love nature raspberry sarjan tuotteet puhdistavat ihosta epäpuhtaudet mutta myös kosteuttaa ihoa tehokkaasti ja suojaa nuortaihoa ulkoiselta rasitukselta. Tuotteissa on myös mieto, raikas tuoksu
Love Nature -tuotteet sisältävät ihoa hoitavia kasviuutteita, joiden
teho on todettu vuosien saatossa. Kevyet koostumukset ja miellyttävät
tuoksut antavat ihollesi lempän luonnollisen kokemuksen ja sopivat senkin takia hyvin nuorelle, on myös kiva että tuotteella on koko sarja eli ne myös tehostavat toistensa vaikutusta kuin se että käyttäsit Love Nature sarjan puhdistusainetta ja eri sarjan kasvovoidetta
Love Nature tuotesarja kertoo luonnollisuudesta ja rakkaudesta ihon hoitoon
4. Mitä markkinoinnin keinoja käytät?
Markkinoinnin keinona käytän koululla järjestettävää tilaisuutta, somea ja kuvastojen avulla myyn.
Nuoret käyvät koulussa ja useimmat käyttävät nettiä, myös ''puskaradiolla'' on vahva merkitys
5. Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoilla?
Love Nature sarjalla on myös useita muitakin vaihtoehtojakin kuin pelkkä raspberry sarja esim, tea tree tuotesarja joka on vielä tehokkaampi ja sitten on myös kamomilla tuotesarja joka on suunniteltu herkälle iholle eli valinnan varaa löytyy ja jokainen löytää mieleisensä. Pakkaukset ovat myös raikkaita ja värikkäitä joten ne toimivat myös kypyhuoneen koristajina
Oriflame on ollut markkinoilla yrityksenä jo pitkään ja asiakkaille on kehittynyt luottamus yrityksen tuotteita kohtaan, he ottavat uusia tuotteita innolla vastaan ja testattavaksi
6. Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?
Luonnollinen, raikas, hellävarainen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti