tiistai 3. marraskuuta 2015

Kuvamaailma


1) Millaisia kuvia käytät? Mitä haluat saada niillä aikaan? Mitä haluat kuvan nähneen ihmisen ajattelevan?


-Käytin luonti aiheisia kuvia koska Love Nature tuotteet on luonnollisia. Haluan että ihmiset rupeaa miettimään että luonto voi olla kaunista ja että pitäisivät luonnosta huolta, haluan myös että ihmiset ajattelevan kuvista että ne on raikkaita ja puhtaita

2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella, niin saat viitteitä siitä, mitkä kuvat herättävät kapean kohderyhmäsi huomioin.

-Kohderyhmälleni tärkeitä asioita on luonnolisuus ja puhtaus, he haluavat pitää luonnosta huolta ja miettivät myös tekojensa seurauksia myös valitsevat tuotteista luontoystävällisemmät. Huomiota kuvissa herättää niitten vihreät sävyt ja se että ne näyttää puhtailta ja ns. koskemattomilta

3) Kuinka kampanijan identiteetti näkyy kuvissa? Mitkä identiteetin osa-alueet korostuvat kuvissa?

-Tuotteiden luonnollisuus näkyy kuvissa ja se että niissä on ajateltu luontoa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti