1) Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät? Mitä haluat saada sillä aikaan? Kuinka tämä osuus toteuttaa aiemmin laatimaasi markkinointisuunnitelmaasi? Mitä haluat mainoksen nähneen ihmisen tarkkaan ottaen tekevän? (Soittaa, menee verkkosivustolle, tulee liikkeeseen vai mitä?)
- Käytän ulkomainontaa siihen tarkoitukseen että ihmiset saa tietää tuotteesta ja kiinnostuisivat siitä. Haluan mainoksen nähneen ihmisen tietysti menevät liikkeeseen ja osatamaan tuotteen
2) Mitkä asiat ovat tärkeitä kohderyhmällesi? Tutustu heidän elämäänsä; työhön, vapaa-aikaan, perheeseen, asenteisiin, arvoihin ja tapaan ajatella. Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun
hyödyistä ulkomainonnassasi?
- Kerron mainoksessa kyhyesti tuotteen hyödyistä
3) Kuinka suunnittelemasi identiteetti näkyy markkinoinnissasi? Mitä identiteetin osa-aluetta haluat
erityisesti korostaa? Millainen sävy markkinointiviestinnässäsi on?
- Haluan korostaa tuotteen luonnollisuutta
4) Minkä hintainen tästä kampanjasta tulee, kun julkaiset alla olevat mainokset?
(Paikkakuntaa ei tarvitse huomioida ollenkaan ja muut tiedot voit määrittää itse)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti