perjantai 8. tammikuuta 2016

Instagram mainos

1. Tee ajatuskartta tai esitys, miten ja mistä Instagram mainoksen hinta muodostuu.


TYÖ

-Mainoksen teetättäminen ammattilaisella (parempi vaihtoehto kuin se että itse rupeat väkertämään huonolaatuista kuvaa)
-Mainoksen tekoon kulutettu aika + mainoksen testaaminen ja raportin teko
-Instagramin päivittämiseen menee aikaa, kuvan valitseminen voi olla hankalaa koska sen pitää olla visuaalisesti kaunis
-Laadukkaalla kuvalla ja sopivalla kohdennuksella voit tavoittaa suuren joukon ihmisiä ja saada hyvän osuuden heistä siirtymään esimerkiksi verkkosivuillesi myös Instagramissa

MAINOSBUDJETTI

-  Instagram-mainoksia pystyt luoman vain power editorilla, näin ollen käytetyn mainosbudjetin hinnoittelu menee samoin kuin fb mainosten kohdalla
-Tavoitteesta riippuen voit valita haluatko maksaa mainoksen näyttökertojen perusteella vai konversion (linkin klikkaus, sovelluksen lataaminen tai videon katsominen) perusteella. Valittavana ovat myös tavoitteesta riippuen mahdollisimman suuri kattavuus (yksittäiset henkilöt) tai näyttökerrat.
- Voit asettaa myös rajan kuinka paljon tavoitelmasi maksaa



2. Tutki instagramin mainoksia, esittele kaksi hyvää mainosta (MIELUITEN samalta alalata kuin oma kampanijasi) blogissasi. Kerro postauksessa, miksi mainos on hyvä ja esittelemisen arvoinen.

 - Mainoksissa huomiota herätti värit joten ne erottui hyvin joukosta koska värit on niin kirkkaat
-Mainoksesta tulee hyvin esiin että kyseessä on kampanja

3. Laadi ja toteuta markkinonitikampanijasi tavoitteita tukeva Instagram mainos. Pidä huoli, että identiteetti ja henki toteutuu. Jos identiteettin on pirteä tyttömänen, instagram mainoksenkin tulee olla pirteä tyttömänen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti